Zručnosti budúcnosti
Naši študenti zo SOŠ sv. Františka Assiského v Banskej Štiavnici opäť ukázali, že patria medzi tech. talentov budúcnosti! Na akcii Zručnosti budúcnosti zaujali skvelou prezentáciou programovania, robotiky a počítačovej grafiky.
Naši študenti zo SOŠ sv. Františka Assiského v Banskej Štiavnici opäť ukázali, že patria medzi tech. talentov budúcnosti! Na akcii Zručnosti budúcnosti zaujali skvelou prezentáciou programovania, robotiky a počítačovej grafiky.
Rím – srdce kresťanstva, mesto apoštolov, mesto, kde bola preliata krv prvých mučeníkov, mesto počiatkov kresťanstva a súčasne najväčšieho počtu historických a kultúrnych pamiatok na svete.
Od detstva ma fascinovali videohry. Už ako dieťa som sa zaujímal o počítače a programovanie, neskôr aj o 3D modelovanie v Blenderi. Tento záujem ma priviedol na Strednú odbornú školu sv. Františka Assiského v Banskej Štiavnici, kde som sa venoval programovaniu, počítačovej grafike či robotike.
Už od mala ma zaujímala kultúra skateboardovania. Od mojich 14tich rokoch ma veľmi baví strihať videá a dávať do nich efekty a hrať sa s nimi.
1.4. sa konalo okresné kolo MIX volejbalu stredných škôl.
V rámci svojho projektu som sa zameral na tému, ktorá čoraz viac rezonuje v spoločnosti – súžitie človeka s umelou inteligenciou a robotmi. Hlavným cieľom mojej práce bolo sprostredkovať divákovi predstavu o tom, ako by mohla vyzerať naša budúcnosť v prípade, že sa technológie stanú neoddeliteľnou súčasťou každodenného života.
Spojenie histórie a technológie.
V rámci svojho ročníkového projektu som sa rozhodol redizajnovať už existujúcu webovú stránku známeho barbera z môjho rodného mesta. Ten síce má svoj vlastný web, no na rezervácie termínov musí využívať externé služby tretích strán. Mojím cieľom bolo navrhnúť modernejšiu, používateľsky prívetivejšiu stránku, ktorá by obsahovala vlastný integrovaný rezervačný systém – priamo zabudovaný do jeho webu.
Dňa 20. marca 2025 sa na Strednej odbornej škole informačných technológií v Banskej Bystrici uskutočnil workshop k medzinárodnému projektu CYB-FUT, na ktorom sa zúčastnili aj pedagógovia našej školy.
Dňa 18. marca 2025 sa na Katedre techniky a informačných technológií Univerzity Konštantína Filozofa v Nitre konal štvrtý ročník Stredoškolskej technickej olympiády (STO).
Môj ročníkový projekt je hororová hra vytvorená v Unreal Engine, ktorá vtiahne hráča do mrazivej atmosféry temného lesa. Hlavnou úlohou je nájsť a pozbierať osem lebiek roztrúsených po strašidelnom prostredí. No nie je to také jednoduché – v temnote číha démon, ktorý nepozná zľutovanie.
Témou mojej ročníkovej práce bolo vytvoriť semi-3D hru v programovacom jazyku C.